expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Cari Artikal

Jumaat, 21 Februari 2020

KENAPA SAYA SAMBUNG BELAJAR



Kenapa saya sambung belajar?

1- Masa kursus induksi mula-mula kerja di minta untuk sambung . Tulis Matlamat berapa tahun lepas kerja akan sambung belajar .  Rupanya benda ni ada kesan .

2- Pada tahun 1997 ikut Konvo Ijazah Pak saudara , di UTM Skudai , dari situ dah semat dalam hati nak ikut jejak pak saudara menamatkan pengajian kat sini .  Sebab tu saya pilih UTM.

3- Saya ada 5 beradik, semua adik beradik pendidikan sama tahap diploma, Jadi saya kena sambung untuk pecahkan ruyong, moga anak dan anak sedara jadikan cabaran di masa akan datang.

4-   Dulu2 masa sekolah, ayah pengerusi PIBG, dia selalu bagitahu kami, di majlis kecemerlangan pelajar, dia hanya tengok anak-anak orang jer naik pentas, dia cakap nak juga tengok anak-anak dia naik pentas. Alhamdulillah dapat tunaikan hajatnya .

5- Wife nak suami dia jadi Engineer! haha tapi saya suka berniaga . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

http://4.bp.blogspot.com/-JF6712BTA-U/T2Z5ZRTOrOI/AAAAAAAABn4/cXZsvDO8Hzs/s1600/anon5.png