expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Khamis, 8 Ogos 2013

Selamat Hari Raya AidilFitri 1434



Suatu Hari Di Hari Raya ..

Bangun kejutkan ammar, mandi sunat aidil fitri and siapkan ammar,  ummi baru balik keje...sempat siapkan juadah ... aku dan ammar ke masjid untuk solat sunat hari raya... 
8;25 pagi bertolak mood ammar happy

Di masjid orang penuh kat ruang solat ,dah tak boleh masuk , ambil tikar hamparkan kat kaki lima masjid....kali nie ammar duduk diam sampai habis khutbah...lepas siap solat dan khutbah , ammar minta nak bagi duit raya kat kawan-kawan...suka dia bila dapat bagi duit raya....





Sampai kat rumah , ammar tengok family abg ammar toyib ada, tak balik lg umah atuknya kat gombak...apalagi dok minta nak pergi jalan umah kawan dia , abg ammar toyib umur 6thn , adiknya alfatih sama tua dgn ammar dan adiknya  umur 1 tahun lebih, msa  tgk family abg toyib dah siap2 utk bertolak..cepat2  pergi jemput datang rumah , ammar tak sabar tunggu kawan dia datang...dia pergi panggil sediri ajak kawan dia masuk main dalam rumah.... borak-borak dengan family kawan ammar...bila kawan ammar dah balik...pergi ziarah rumah(pokcik mang) jiran selang dua tiga biji dari rumah... kawan dari Gombak dah sampai, masa tu kat rumah jiran lagi, minta izin untuk balik .....jemput kawan masuk rumah, borak-borak sambil makan-makan ......minta tolong tangkap gambar family dulu...



lepas siap makan, kitaorang  keluar pergi beraya ke kajang umah kamal...nak pergi makan putu payam ...


model ray ban

tuan rumah

din dan isteri

balik rumah rehat sekajap ada kawan datang lagi borak-borak sampai petang....lepas kawan balik..ummi dah nak pergi kerja...jaga ammar sampai dia tidurr....end.

6 ulasan:

  1. sedap baca blog mud ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. demo kena update tiap2 hari chekmud..kawe bukak sokmo blog demo..

      Padam

http://4.bp.blogspot.com/-JF6712BTA-U/T2Z5ZRTOrOI/AAAAAAAABn4/cXZsvDO8Hzs/s1600/anon5.png