expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Jumaat, 4 Mei 2012

Gambar perjalanan Dan Baby Alia Arissa


oooo ooo balik kampung , kali last balik kampung raya cina ari tu, rasa lama dah tak balik, tahun lepas tiap2 bulan balik kampung....sempena cuti hari pekerja dapat smbung cuti panjang skit kali nie . atuk ammar dok ajak masuk bukit tanam getah..masuk laa jga 3h2m kat sana.

Bertolak balik pukul 10.00 mlm singgah umah adik ipar di kg sang lee , bermalam kat situ . Pukul 8.30pg sambung perjalanan .



semasa perjalanan ternampak bukit di litupan awan , teringat pemandangan sama  macam kat gunung kinabalu ,
  
Syukur itu nikmat sign board sempadan pahang kelantan

Sampai kat m.urai lebih kurang pukul 2 petang, Nak htr ammar  kt umah tok ma sbb abi nk msuk bukit bertolak terus ke pasir putih .

  Singgah jap umah kakak ipar  tengok anok sedara baby born Alia Arisa kat machang . Anak kedua Solahuddin . masa mula2 tgk ari tu kecik jeee..tgk kli nie dah tembam sbjik mcm abgnya adam afiq masa kecil.  

Alia Arissa


ammar nak adik juga
my hero pun teruja bila tengok baby. nak balik pun tak mahu selagi xdpt cium pipi baby,..hihi 

Dalam perjalanan kelihatan banyak bendera parti memenuhi segenap ruang tepi jalan. Suasana pilihanraya dah terasa kat sini..Kelihatan bendera parti bulan dan dancing . Ada  yang menyokong dacing, ada yang menyokong bulan, ingatkan sume org kalate sokong bulan....nie kerana kjaan pusat sanggup mengamalkan sikap pilih kasih kat negeri kelantan. apapun royalti minyak hak rakyat kelantan iaitu yang menyokong dacing atau bulan......





            amanda sepupu ammar baru 6 bulan dah boleh merangka , sama comel sama aktif

2 ulasan:

  1. mud..ammar nk adik cepat tu mud..ape lagi..hahaha

    BalasPadam
  2. InsyAllh tgh mencubaaa, otw kot ..mst pollow miZ Ain ..kikiki

    BalasPadam

http://4.bp.blogspot.com/-JF6712BTA-U/T2Z5ZRTOrOI/AAAAAAAABn4/cXZsvDO8Hzs/s1600/anon5.png