expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Ahad, 19 Januari 2014

Santai Petang @ Pantai Bagan lalang


Pada 17-01-14 pergi ke pantai bagan lalang bersama family jalan-jalan sambil riadah di waktu petang......santai-santai  tapi tak tergamak nak mandi ..tengok air berminyak tak macam air di sebelah pantai timur . tapi kawasan pantainya luas tak kene hakisan ... layan abg ammar main bola duluu..mula2 pijak pasir gelii..lepas tuuu dah bukaa selipar ...

posing duluu..lepas hampar surat khabar










start nak lumba lari dgn abi


dari jauh resort terapung aviani bentuk pokok kelapa sawit
 lepas dah penat layan abg ammar bermain ....pergi kedai ikan bakar senandum malam kat situ juga. meja penuh , mujur ada satu family dah nak siap makan ...dia bagi duduk dulu ... katanya dia tunggu dari pukul 4;30 pukul 7;30 baru dah siap makan... dalam hati aku masa tu ...kalau kami baru sampai kul 7;30 mahu pergi sampai kul 10.30... hahaha rupanya betul ...10;30 baru siap makan 1 jam beratur utk pilih lauk . 1.jam setengah tunggu makanan sampai . setangah jam makan ...sampai tertidur anak2 tunggu makanan sampai mujur tok brona...

beratur 

adik anas tidur lepas tu abg ammar tumpang sekaki

muka penat dah tunggu makanan


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

http://4.bp.blogspot.com/-JF6712BTA-U/T2Z5ZRTOrOI/AAAAAAAABn4/cXZsvDO8Hzs/s1600/anon5.png