expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Isnin, 5 Mac 2012

Dinner Steamboat Di Maeps Serdang

Malam minggu lepas ummi ajak keluar makan , katanya dah lama tak kuar makan ... errmm lokasi kali ni nak try pula makan steamboat di Maeps , Dalam keadaan hujan lebat redah laa juga ke sana, pusing kat dalam maeps tak jumpa , ingat nak pergi tempat lain , tapi kesian pula kat ummi nak makan steamboat , pusing-pusing mujur jumpa , tapi yang hairannya ramai pula orang kat situu..masa tengah pusing cari tak de lak tengok kendeeraan yang masuk..
sampai je pelayan bagi meja kat bahagian dalam, kat luar orang dah penuh.. lagi pun hujan lebat, yang mana duk kat luar mesti kena tempias ...
My hero kali nie lama skit duduk di kursi mungkin masih kemamai lepas bangun tidur, lepas tu dah mula cari kawan.duk berlari nga 2 budak botak macam upin ipin. Lauk pauk kat situ pun banyak, berpatutan la dengan harga rm21.90 seorang . lain kali boleh pergi lagi kan ummi. kikiki..

kena ambik ketam nga udang banyak-banyak menu wajib makan steamboat

my hero pegi mana2 mee gorang juga kesukannya . rugi..rugii..hihi lepas tu makan aiskrim banyak2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

http://4.bp.blogspot.com/-JF6712BTA-U/T2Z5ZRTOrOI/AAAAAAAABn4/cXZsvDO8Hzs/s1600/anon5.png