expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Khamis, 15 Mac 2012

Lunch di Gerai Ikan BakAr Kak Jat

Hari ni makan tengah hari di kedai kak jat ikan bakar, kawan kita cakap kat sini sedap ... lokasi kedai berhampiran dengan Istana Negara jalan Mahameru . Sampai kat sana lebih kurang pukul 01.15 tghr, 15 minit perjalanan dari opis ,parking pun dah penuh.
Orang ramai dah beratur panjang . Kat situ ada gerai lain juga yang menu ikan bakar , tapi kedai kak jat paling ramai orang. Masuk cari port , tapi semua meja dah penuh, yang tinggal meja L shape je..tak pe la janji dapat duduk...
Lepas tu beratur pilih menu 8 ekor sotong , 3 ekor ikan pari . 4 ekor ikan kembung , 4 ekor ikan kelli untuk tujuh orang makan dan nasi tambah 2 pinggang .. harga boleh kira berpatutan la juga dengan menu yang kitaorang ambil...Alhamdulliah lepas nie leh bawa ummi plak...kikiki
sutung tengah bkar dalam daun pisang atas dapur

ikan pari belum masak lagi 

perlu beratur tunggu turn untuk ambil ikan

taiko ikan bakar posing dulu..

sotong bakar lemak , lembut dan garing

migi n wife ceria lepas siap makan..


gerai no 3 ikan bakar kak jat


Licin tinggal tulang pari jee,,,din habiskan..kiki
       

2 ulasan:

  1. haha..aku gak yg abiskan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. yela..ko kn brselra msa mkn..almaklum pngtin bruu..hahaha

      Padam

http://4.bp.blogspot.com/-JF6712BTA-U/T2Z5ZRTOrOI/AAAAAAAABn4/cXZsvDO8Hzs/s1600/anon5.png