expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Cari Artikal

Isnin, 9 November 2015

Bahulu Pandan Coklat Rice Terlajak Laris




Memperkenalkan produk bahulu d'qaseh yang terhangat di pasaran.. Sekali rasa pasti nak lagi ...untuk keterangan lanjut KLIK SINI






Ahad, 8 November 2015

Selasa, 3 November 2015

Huawei G6 Problem Storage Damaged



throwback masa perjalanan balik ke KL selepas raya haji . 

Dalam perjalanan ke KL, telefon aku asyik kena restart je, last-last keluar di skrin Internal Storage damaged and is now unavailable . Please choose one one of the following option.




Mula-mula pilih restart , tetap jadi macam tu , pilih restore factory tapi tak dapat select .. masa samapai KL terus bawa ke kedai di scott Garden jln Kuchai , tapi kedai tu tak jumpa plak..sebab masa beli hp ni diaorang buat promosi di Bangunan TM Bangsar , diorang bagitahu kedai diorang di Scott Garden..huhu

Esoknya pergi the mines boot huawei..kedai tu try instal balik software ...stil tak jadi ..

cari nombor CS huawei yang terdekat, di buat macam bola...suruh call situ..lepas tu call sini...last jumpa no yang betul2 CS huawei  dapat call dioarang ajar cara reset factory manual. pun tak dapat, last2 kene hantar di CS di bangunan berjaya KL jalan imbi situ je satu-satu CS huawei . 

 No CS Huawei 1800 22 0086 yang patut di hubungi, yang lain semua dealer buang masa ....
alamatnya  Lot 1.03 & Lot. 1.04, 1st Floor, Podium Block, Plaza Berjaya, No. 12, Jalan Imbi, 55100 Kuala Lumpur. Huawei Customer Service Centre - Kuala Lumpur.

Tinggalkan hp hari jumaat di CS, hari isnin dah call siap, dioarang kata motherboard rosak, nasib baik warranty ada  lagi sampai bulan 11 ni habis ...jadi free jer laa, kalau kena caj mau dapat satu biji hp yang baru...semua maklumat dalam telefon hilang...huhu tapi nasib baik boleh guna balik ...



Sabtu, 17 Oktober 2015

Singgah makan Mee Kg Pek


Sebelum kami naik KL esoknya , pergi ambil adam di machang, dalam perjalanan balik, singgah jamu anak-anak saudara makan mee kuah di Kg Pek bersama mok  ...Mee Kg Pek dari zaman ayahnya, sekarang anak dia ambil alih...dan ada beberapa cawangan sekitar kelantan .






Selasa, 13 Oktober 2015

Sarapan Di Restoran Pok Nasir Ikan Dan Ayam BAkar @ Besut Terengganu


KAli nie sarapan jauh sikit di besut terengganu, kedai pok nasir ikan bakar...satu family pergi makan  sana, lepas tu singgah di bukit kluang sekejap ...layan ambg ammar main belon buih ...
















Isnin, 12 Oktober 2015

Hari Raya Korban 2015 @ Pasir Puteh



Salam Aidil Adha pada 24/09/2015 , kali nie giliran ummi buat korban , pagi-pagi lepas sembahyang raya terus ke rumah tuan lembu yang nak di korbankan di kg telaga gayung .. Lembu dia sangat jinak ... siap boleh posing lagi..hihihi...
Kawasan untuk buat penyembelihan suasana yang nyaman di kekelilingi pokok getah ...
Alhamdulillah proses korban berjalan dengan lancar dan cepat ramai anak muda yang pandai lapah lembu yang tolong...


proses angkat jual beli





proses pembahagian kepada 7 bahagian


Sebelah petang ziarah ke rumah suadara mara di bukit abal dan taman derasa , kebetulan ayah dan semua ada kat sana ...



kat rumah mokda makan gulai kambing di bukit abal


Sebelah malam acara potong kek sempena hari lahir ayah sue dan adik atiq pada 24/10 nie ...
Selamat hari lahir di ucapkan kepada ayah sue , semoga murah rezki dan bahagia selalu..
Selamat hari lahir juga untuk adik atiq, semoga membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh . aameen .. malam esoknya kene cucuk 1 tahun 6 bulan dah tertangguh 4 bulan hihi




kene cucuk kat misi




https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhFw0Pey0Xh9FusCUaru47sancuUt8V-vGzfO2wTsxW_c2JqQ8ePygXdbnbflqv4mD-c-OVzNWz7jFxnY9icwut4f8uW6QMKTizUBvzfqb7jVMkzgVdc4_q1xqV58BpxgnuvkeONXOF1i4/s1600/anon5.png