expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Cari Artikal

Sabtu, 25 Mei 2013

KAK SAL DALAM KENANGAN , AL FATIHAH ...



Semoga Allah mencucuri rahmat kepada roh Allahyarhamah kak salma yang kembali ke rahmatullah pada 25.05.2013 ..Al fatihah..


Dapat panggilan pagi rabu dari abah bagitahu kak sal sakit tenat , aku rancang nak balik hari jummat..sebab wife boleh cuti...tapi bila bincang blk adk beradik yang ada kat sini , nak bertolak sama-sama . jadi ambik kptusan bertolak malam tu juga..wife aku plak byar kwn dia utk ganti shif dia..2 abg aku bertolak dlu ..tunggu wife blk keje dan terus bertolak balik .. abang2 aku sampai dalam pukul 3 pagi terus ke kg sg pas rumah mak k.sal, aku lewat satu jam sampai...masa melalui jalan shot cut kg peria dah dekat nak sampai terlanggar babi hutang laa plak...bumper pecah terseret kat jalan...nak tak nak teruskan juga perjalanan...nak berhenti tengok sebab dalam hutang...huhuhu..gambar bumper..
Sampai kg sg pas, tengok k.sal agak tenat..sempat juga berbakti untuk kali terakhir..pukul 2.45 petang sabtu kak sal menghembuskan nafas yang terakhir . k.sal adalah menantu sulong keluarga kami, yang banyak mengajar aku untuk buang rasa malu bila berhadap dengan orang semasa berniaga di pasar malam...bertindak sebagai cheff utk perlbagai majlis... Semoga Allah menempatkan roh k.sal di kalangan orang2 beriman . Aminn...        




yb abe uji adun manek urai turut melawat

yb ust latif adun mengkebang


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

http://4.bp.blogspot.com/-JF6712BTA-U/T2Z5ZRTOrOI/AAAAAAAABn4/cXZsvDO8Hzs/s1600/anon5.png